Mi espere | We hope | Wir hoffen

Mi espere ket li antropi europis une in un pensu simplus i sende un mesaju klarus a toti antropi ket nejustu, netoleru i diskriminu ne i nele partu du Europu.

Mi espere ket toti antropi ele amiki.

We hope that the European people unite in a simple spirit and send a clear message to all those, that injustice, intolerance and discrimination are not and will not be part of Europe.

We hope that all humans will become friends.

Wir hoffen, dass sich die Europäer in einem simplen Gedanken vereinen und eine klare Message an all jene senden, dass Ungerechtigkeit, Intoleranz und Benachteiligung nicht Teil von Europa sind und sein werden.

Wir hoffen, dass alle Menschen Freunde werden.

Kes tu pense? What do you think? Was denkst du? Qué te parece? Qu'en pensez-tu? Co o tym sądzisz? Что ты думаешь?

© 2017 Eulingu

1 comment:

Unknown said...

Acesta este sezonul Dr. Wakina, sezonul în care restaurează bucuria, pacea și prosperitatea în relațiile / căsătoriile întrerupte. El este singurul medic spirituos care are puterea de a face lucruri de neimaginat cu e-mailul său: - dr.wakinalovetemple@gmail.com. Cu mare credință și încredere pe care le-am făcut Doctorului, am obținut rezultate după 7 zile după o vrajă inspirată care mi-a adus soțul și i-am făcut să-și dea seama că a plecat din cauza neînțelegerii pe care o aveam de obicei din cauza afacerilor sale cu concubina sa. Și-a dat seama după vrajă că nici o femeie nu este mai frumoasă decât mine sau nici o femeie care să-i iubească, să o îngrijească și să o satisfacă ca mine. Și-a dat seama că are o familie frumoasă și promițătoare.
Nu mi-a fost frică să îl contactez pe dr. Wakina, pentru că știu că este unul dintre medicii de vrăjitorie care îmi pot aduce înapoi jumătatea mai bună fără efecte negative. M-am părăsit citiți această minunată mărturie de la o soție fericită și mama. Mă rog și doresc bucurie, pace și prosperitate în relația / căsnicia voastră ... cheers!